Uteritt

Planen för dagen var att jogga ute på stora stubbåkern på andra sidan vägen men när jag kom dit var underlaget rätt dåligt, det var mycket jord och sand vilket gjorde det riktigt tungt så det blev endast lite skritt där innan vi vände.
Istället blev det lite trav på vägarna på andra sidan vägen och när vi kom tillbaka till stallet travade jag ett par varv på utebanan och det kändes superbra! 
Kiwi var under hela ritten pigg och glad och ville nog gärna dra några repor i fullt ös på stubben men det fick hon inte haha, som tur var blev hon inte ledsen av att få trava på vägarna, alltid spännande med nya ställen.
Imorgon blir det kanske en hästfri dag för mig. Adam ska rida Kiwi och mamma rider Queen så ifall jag inte följer med för att bara hjälpa till så blir jag ledig på eftermiddagen, ni kan nog gissa vad det betyder? Bloggpower!
//Hedda



Kommentarer
Nelly

Det låter ju som en mysig ritt och vilken fin bild :)

2014-08-25 @ 20:31:09 | http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback