Ups & downs med hösten

Ups:
Ny skola + klass 
• Tävlingssäsongen sätts igång igen 
• Även ridskolan startar 
• Maaassaaaa mysigt väder 
• Jag fyller år + får börja övningsköra
• Förhoppningvis får vi träna minst 1 häst i stallet som inte är våran 
Eventueelltt kommer det en ny ponny till familjen 

Downs:
• Kiwi kommer antagligen att åka under denna höst 
• Skolaaaa = fullt upp 24/7
• Man träffar inte alla gamla vänner lika ofta 
• För varje dag är vi ett steg närmare vintern 
•Solbrännan jag äntligen lyckats skaffa kommer försvinna 
• Utebanan kommer inte kunna användas lika mycket och det blir allt fler ridpass i ridhuset 
• Alla täcken åker på = täckesskav

Mycket ups men också downs inför denna höst. Jag är väldig taggad även fast vissa saker är dåliga. Hur känner ni inför hösten? Är ni taggade eller vill ni att sommaren ska fortsätta? 
//Hedda
Här är några bilder ifrån min sommar 2014, den har varit underbar och jag har hunnit göra sjukt mycket roligt! Sommaren får för mig gärna sluta här medans den är såhär bra! 



Kommentarer
Cornelia

Åh spännande med ny skola och klass! Vilken skola samt linje ska du gå? :)
Kram!

Svar: Ska gå Täby Enskilda och linjen estet media! :)
ponnyboken.blogg.se

2014-08-10 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback