Tävlingssäsongen vt-2014

Hedda gjorde ju det här inlägget och jag tänkte också göra det haha ;)
 
Första start våren 2014: Överby 5 jan LC:2 ponnycup
Vilka hästar tävlade du våren 2014? Saturnus, Pandora, Dingo, Robban, Cyklamen, Toy
Hur många placeringar våren 2014? 6 tror jag
Vilka grenar tävlade du våren 2014? Dressyr och hoppning
Bästa tävling? Tror kanske Ponnycupen på Pandora LC:2 eller RSC final Robban LB:0
Sämsta tävling? Ridskolecup omg 3 på Robban, LC:1. Brutalt dålig ritt och sämst känsla men jag vann ändå...
Högsta procent? 70,00%
Lägsta procent? 62,??%
Kaosigaste tävling? Ingen va nog helt kaos men isåfall den på Robban LC, var bara allmänt tråkigt den gången
Roligaste tävling? Antingen Ridskolecupfinalen eller ponnycupmatchen hemma mot Överby!
Bästa anläggning? Haha har bara varit på Veda, Överby och Tyresö men gillar ju såklart Veda bäst ;)
Nya platser du var på i år? Överby hade jag aldrig varit på innan!
Favoritbild från vårens tävlingar? De här två gillar jag!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback