Redigera bilderna

Något jag själv faktiskt slarvar med men som jag tycker är sjukt bra är att redigera sina bilder innan man lägger upp dem på bloggen! Man kan göra en sjukt enkel redigering och bilden kommer så lätt att bli roligare att se på.
Har ett exempel här nedan på PG i hagen, inte vackraste bilden och den är dessutom väldigt färglös och dyster i ljus och färg. Gjorde en redigering på typ 2 min och det blev direkt bättre. Kanske överdrev lite i redigeringen nu men man kan ju välja själv precis hur man vill ha sin bild :)
 
Här är ett till exempel från när vi var ute i skogen och red och det var molnigt. Bilden blev sjukt mörk och lite tråkig men superlätt mycket ljusare och enligt mig finare!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback