Nytt

Förra veckan var jag på snabbis på Stockholm Ridsport för att handla två saker jag behövde/ville ha ;) Åkte dit lite spontant, bara in, hitta grejjerna, betala och sen åka hem.
 
Jag köpte iaf två stycken hjälmsprayar, ni vet dem Hedda har. Den ska tydligen fungera väldigt bra så jag köpte två som nu står i skåpet på veda. Man sprayar ju i det i hjälmen efter användning då just den hjälmen vi har ofta blir helt dyngsur då den är så varmt och då dödar sprayen bakterier, torkar upp och luktar fräscht så den kommer jag absolut att använda mycket.
 
Köpte även ett hårnät med diamanter i, ni vet att vanligt som man trär över donuten på tävling. Superfint verkligen! Hittade ingen bild på just det så tog en bild från google som kommer ifrån ponnymuppen.horseworld.se. Det ser iprincip likadant ut men lite mindre diamanter och ett mörkare nät är det.
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback