Miracle groom

Något jag använder varje dag är detta torrschampo ifrån absorbine. Det är superbra om man har bråttom till en träning och hästen är sjuukt dammig och man inte riktigt hinner rykta bort allt. Man tar bara och sprayar hästen och sen drar av med en handduk och vips så är hästen rätt ren. Den ska också tydligen ta bort gräs/kissfläckar men då jag har en häst utan några vita tecken har jag inte fått prova på det, Queen är också rätt renlig av sig så det har inte behövts.
Jag skulle dock inte kalla den mirakel då det fortfarande finns lite smuts under så klappa hästen hårt på rumpan är ingen bra ide men det ytliga försvinner i alla fall, sen får man ändå ta ryktningen efter ridningen så att smutsen försvinner helt.
Men den är riktigt bra verkligen. Jag köpte min på stockholm ridsport och den kostar runt 199 kr!
//Hedda
Absorbine Miracle Groom 946 ml



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback