Igår + idag

Igår var jag nästan hela dagen på veda och jobbade som funktionär. Allt gick bra och inget speciellt hände.
Efteråt åkte jag hem till Clara, kollade när de red Dosse + Fridolin och sen myste vi med Flora och Fia i hagen. Väl hemma hos Clara hoppade vi med Mange och lite sånt.
Mamma hämtade mig hos dem imorse och då åkte vi direkt till stallet för provridningen. 
Vi galopperade lite på fältet och där skötte hon sig prima ballerina. På utebanan blev det lite knas med sadel då mamma ville att vi skulle prova Queen's men den red varken jag eller de som provred henne någolunda bra i - den har sjukt högt bakvalv så man hamnar lite framåt i den. 
Men Kiwi var ändå fin och skötte sig som vanligt, kanske lite trött men annars riktigt duktig. 
Imorgon blir det äntligen träning för Anna Dufva igen, upp vid halv 7 då jag rider redan halv 9 = sitta i sadeln 8. 
Skönt att rida så tidigt ändå, då har man det gjort till senare!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback