I skolan

Vi har nu lunch i ca 2 timmar och en timme har redan gått. Imorse fick vi våra nya datorer och jag kan helt ärligt säga att jag inte fattar ett skit haha, allt är nytt och jag får chansa mig fram överallt, har dock lyckats ta mig in på blogg.se nu ;)
Nu i eftermiddag ska vi fortsätta med datorerna och lära känna dem. Vi slutar runt 14.30 och då är det raka vägen hem och sen till hästarna, ett joggingpass står på schemat, beroende på väder får vi se vart vi är, hade varit kul att vara på stubbåkrarna men jag tror tyvärr inte underlaget är särskilt bra där just nu då det nyss regnade väldigt mycket.
Aja mer uppdatering får ni se, nu ska jag lära mig photoshop så jag kan regigera massa bilder och få A+ sen när vi faktiskt måste kunna hela programmet i samband med skolan ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback