Hurtig

Imorse var jag extremt hurtig och gick upp halv 6 och åkte till stallet så vi var där runt 6 och började direkt fodra och plocka fram grejer osv. 
Jag satt på Kiwi vid kvart över 7 och red i ca 40 minuter. Hon kändes super och var på framåt hela tiden, lätt och mjuk i handen också. Vi jobbade mest basic i en låg form men vi testade också lite skänkelvikningar som såklart satt bra.
Vi var hemma igen runt 9 och nu sitter jag på bussen mot skolan!

Tänkte berätta om Kiwi igår också. Jag red på utebanan i ca 30 minuter, lite samma jobb som idag fast lugnare då hon vilade dagen innan. Hon var superfin då också, hon rörde sig väldigt fint och stort men samtidigt så vilade hon på steget vilket är bra för henne då hon ibland går i en lite kort ponnytrav när hon bjuder på framåt.
Jag är supernöjd med henne både idag och igår!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback