Helgens planer

I helgen fyller mammas bästa kompis 50 år vilket betyder firning av henne på lördag ute på Värmdö. På morgonen tar jag, pappa och eventuellt Adam hand om hästarna + Stratos i stallet. Får se om jag rider Kiwi en stund ut i skogen annars får hon vila och bara gå i hagen hela dagen.
Vi sover på lördagen över ute på Värmdö och kommer hem runt lunch på söndagen och då blir det ett lätt joggningspass för Kiwi, oavsett hur det ser ut på lördagen.
Blir som ni kanske förstår inte en jättevanlig helg och inte sådär supermycket tid hos hästarna men det går nog bra i alla fall, jag ska också försöka uppdatera så mycket jag kan!
//Hedda



Kommentarer
Linnéa

Snälla Carro och Hedda gör Icebucketchallenge! :D

Svar: Åh herre min skapare Linnea!
ponnyboken.blogg.se

2014-08-22 @ 20:31:04 | http://vrkryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback