Hat deodorizer

En sak som jag använder dagligen är min Hjälmspray från Charles Owen. Det är en spray som gör att hjälmen luktar gott istället för massa svett. Speciellt bra på John Withaker hjälmarna som blir sjukt varma och svettiga på somrarna. Enligt mig finns det inget värre än att ta på sig en hjälm som man använt några timmar tidigare och den är fortfarande lite blöt. Har man hjälmen i en hjälmpåse börjar den dessutom lukta sjukt äckligt.
Den här sprayen får verkligen bort all svettlukt och luktar fräscht och lite citron. Den är lätt att använda då det bara är att spraya och sen låta hjälmen ligga och torka upp och ner.
 
Jag har två av dessa sprayer och jag använder de varje dag. Jag har vunnit bägge på olika tävlingar och vet därför inte riktigt vart man kan köpa dem, vet att de finns på Equality line's hemsida. De kostar runt 80 kr och det är absolut värt det!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback