Godnatt!

Har nyss kommit hem ifrån veda och Usekmöte, vi kom fram till en del bra grejer och börjar redan skissa lite manus inför julshowen. 
Då jag som sagt är väldigt sjuk så ska jag redan nu gå och lägga mig så jag förhoppnigsvis är frisk då det är dressyr på veda imorgon. Är jag lika sjuk som idag får jag nog tyvärr avboka då jag aldrig kommer klara ett sånt pass i det skick jag mår nu haha. Men om jag går och lägger mig nu blir det ca 10 timmars sömn så då kanske jag hinner friskna till lite.
Både Kiwi och Queen vilar imorgon så det blir en snabbis i stallet för att mocka och fixa maten, hinner jag kanske jag går på en promenad eller rider ut en snabbis med Kiwi!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback