Genom tiderna

Jag skrev för ett par dagar sen en utvärering om vårens starter, jag tänkte göra en lika dan fast med bara ridskolehästarna och genom tiderna. Jag bortser från debutantstarterna och ponnycuperna, jag har också bytt ut några frågor som blir lite svåra att svara på då det är ridskolehästar och bara på en anläggning.
Första start? En LC:1 på Chicco 2009, fick 52%, mitt mål var att få över 50% hahah dör ;)
Vilka hästar har du tävlat? Å herre, lets go; Chicco, Yrsa, PG, Marre, Moa, Brownie, Trocadero, Paloma, Pandora, Colleen, Jane, Plopp, Käck, Tip Top, Anastasia, Bamyl
Hur många placeringar? 19 om man inte räknar med alla debutant och clear round.
Hur många vinster? 7 st
Största häst du tävlat? TipTop, på ponny Käck (räknar Pandora som storhäst nu)
Minsta häst du tävlat? Yrsa
Vilka grenar tävlade du? Dressyr och hoppning
Bästa tävling? ooooj va svårt. Skulle nog tro att det antingen är min vinst ritt i LB på Plopp på 64% eller senaste vinsten på Pandora i LA:1 på 66%. Vann också en LB:1 på Colleen på 68%, helt underbar ritt som jag alltid tänker tillbaka på. Har också gjort några hopprundor som jag är riktigt nöjd med, speciellt på Colleen och Plopp!
Sämsta tävling? Antingen min LB:1 på Brownie där vi fick 51% kaos verkligen haha, tyckte också min LA:1 debut på Plopp var riktigt förjävlig, men jag har gjort några riktiga förjävliga ritter genom åren.
Högsta procent? 68% trooor jag
Lägsta procent? 51% om jag minns rätt
Kaosigaste tävling? KM 2011 utan tvekan. KAOS på framridning med en skenande ponny som blev för min dräkt och sen en ritt där ponnyn inte gick på tygeln ett steg och var hur spänd som helst, Musiken fuckade upp helt och dräkten kunde inte användas då ponnyn var livrädd för den haha
Roligaste tävling? Oj det går verkligen inte att svara på, KM 2012 var superkul och väldigt många andra tävlingar.
Favoritbild från tävlingarna? Kan verkligen inte välja en favoritbild av allaaaa genom tiderna. Har så otroligt många som jag tycker om, tog en på mig och Colleen + Carro och Twist för ett bra tag sen, kanske inte den finaste bilden som jag har av alla tävlingsbilder men den är på nåt sätt fin ändå, tycker om den haha
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback