Första tävlingen

Nu har vi anmält till höstens första tävling! Den kommer förhoppningsvis gå av stapeln på Norrtälje den 7 september där jag inte varit sen maj 2013 där vi gjorde 2 superfina ritter varav en i spöregn. Vinst i LC på 70% och första utanför i vår andra lokala LB på 66%. Nu åker vi dit igen i hopp om att få samma känsla, eller helst gärna bättre då vi utvecklats en del på 1,5 år haha ;)
Jag har inte riktigt bestämt klasser än men jag är anmäld till både LB:1 och LA:1 och beroende hur det känns veckorna innan får vi se om jag rider bägge eller stryker en av dem. Beror lite på försäljningen och lite sånt också. Inget är spikat och klart men förhoppningsvis åker vi dit i september och rider antingen en eller två klasser!
//Hedda
Bilden är ifrån norrtälje förra året! Ser ni hur taggad ponnyn är efter ärevarvet? ;)



Kommentarer
Jossan

Åhh, då får jag se och tävla mot er😍

Svar: Åh va kul! Då ses vi ;)
ponnyboken.blogg.se

2014-08-01 @ 10:27:28 | http://skeeronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback