Diss

Måste tyvärr dissa mina John Whitaker byxor jag köpte för ett par månader sedan. 
Jag har inte använt dem mycket alls och jag har tagit hand om dem så bra det bara går då jag just nu har sjukt få ridbyxor och jag kan inte "riskera" att förstöra dessa.
Det började med att när vi köpte dem var ena sömmen till skoningen på framsidan trasig men det lyckades vi själva laga. Bara nån vecka efter gick sömmen upp fast på ett annat ställe och några veckor efter det började sömmarna lossna på rumpan. Känns nu som att hela skoningen ska lossna då alla sömmar börjar gå upp.
Som jag märkte för någon vecka sen så har skoningen börjats nötas sjukt fort på rumpan, det är inte alls många ridpass kvar innan hela skoningen får ett hål. Jag har haft oskodda byxor som hållt längre än dessa, helskodda och dessutom hyfsat dyra ridbyxor ska faktiskt hålla för lite mer än det jag använt dem....
Jag tycker verkligen det är supersynd att de gått sönder så pass mycket då jag alltid varit nöjd med alla mina grejer ifrån John Whitaker och även mina kompisar har varit supernöjda. Kan rabbla upp en stor del prylar ifrån John Whitaker som hållt länge, därför är det väldigt konstigt att dessa byxor redan är trasiga när jag köpte dem i juni... Inte alls okej, de får en fet diss av mig verkligen.
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback