Behöver eran hjälp

Nu de senaste veckorna har uppdateringen inte varit särskilt jätterolig och därav har statistiken sjukit rejääält, men nu börjar vi äntligen klättra uppåt igen, superkul verkligen. Nu är vi alldeles strax uppe i vanliga siffror och därefter ska vi fortsätta klättra i samma takt, nu går vi sakta men säkrt uppåt.
När statistiken är högre blir motivationen att blogga också mycket högre, det blir roligare att skriva om många läser helt enkelt. Så länge ni läser och peppar så kommer vi även bjuda på fler och bättre inlägg!
Såååå nu innan skolan sätter igång helt på allvar så har jag lite tid med bloggen på eftermiddagar och kvällar - efter stallet såklart. Behöver därför eran hjälp, jag har absolut noll idéer på inlägg, det står helt still. Därför ska ni nu kommentera exakt allt ni vill läsa ifrån mig (även ifrån Carro om ni har något), kommentera anonymt eller inte, behöver bara alla tips och idéer jag kan få, ska försöka göra ett inlägg per kommentar/tips.  
//Hedda



Kommentarer
Alice

Tycker du kanske ska skriva om dina dagar, alltså är går du upp på morgonen, när åker du till skolan osv osv, hur ser din vardag ut helt enkelt :)
superbra blogg förresten, ni båda rider superfint! :)

2014-08-20 @ 16:49:52
Anonym

Jag skulle vilja veta varför du rider med höga/långa paddar :)

2014-08-20 @ 17:57:02
Amanda

Ni kanske kan våra typ veckans fråga så man kan kommentera sitt svar så läsning känna era läsare mycket bättre
PS jättebra blogg

2014-08-20 @ 21:23:30
Amanda

Ni kanske kan göra dagens fråga eller något då kan ni dtälla frågor till oss läsare så lär ni känna oss bättre

2014-08-20 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback