9N föralltid typ

Känns mer än fel att börja skolan utan dessa underbara människor om ca 1 vecka men ändå känns det väldigt bra att börja om helt från ruta 1 med vissa personer, ny klass, ny skola, nya kompisar. 
Efter 4 år lär man känna alla så bra, speciellt sista terminen och året, hade gärna fortsatt gå med en stor del av klassen, men det är också en del av den som jag lämnar bakom mig. 
Kommer helt ärligt sakna vissa av lärarna. Hur i hela friden ska jag klara mig utan mina dementa klassföreståndare som bara skriker?! Asså ååååå kommer sakna Näsbydal så sjuk mycket, har inte rikigt fattat det förrens nu när man inser att man inte ska tillbaka dit mer...
6 dagar kvar, sen blir ALLT nytt. 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback