V.15

Nu är det sista veckan innan påsklovet, och som alltid bombas det med allt precis veckan innan något lov.
Jag har 4 nationella prov, muntligt engelska + matte, kemi, och läsförstålse i franska. Sen har jag också ett stor läxförhör i kemi och det är i princip det enda jag vet vad jag ska plugga på.
Men jag ska försöka hinna med bloggen så mycket som möjligt. Vi har ju tidsinställda också men det räcker inte riktigt alltid utan vi måste slänga in en del live inlägg också. Men på fredag rider jag på veda och i helgen blir det inget jobb så ni kan förvänta er lite mer inlägg från min sida den här veckan.
//Hedda
Åh min finaste Kiwi. Denna vilan kommer göra henne tjock och fet igen, som tur är vi bäst på bantningsmetoder när det gäller hästar så att så snart hon är frisk är det inte länge innan hon är tillbaka i sin snyggkropp igen! Tjocka lilla ponnyn ska denna vecka få vara ute i stora hagen igen och leva gott, fortfarande promenader på 30 minuter och sen ska hon få sin metacam fram tills på torsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback