Mitt påsklov

Söndag: Påskäggsjakt på Veda!
 
Måndag: Ingenting speciellt så ska bara vara hemma
 
Tisdag: På kvällen ska jag på Grönt Kort kurs så jag missar ridningen tyvärr
 
Onsdag: Inget speciellt förutom helgjobbarmöte på Veda
 
Torsdag: Grönt Kort kurs igen
 
Fredag: Kanske ska till ett ställe med Hedda, KANSKE :) Sen sover jag hos henne!
 
Lördag: Helgjobbar med hedda, sen sover hos henne igen!
 
Söndag: Helgjobbar med Hedda igen!
 
Måndag: Först privatlektion för Evelina på morgonen och sen Grönt kort kurs.
 
Tisdag: Ridning och stallvärdinna.
 
Jag har ett litet extra långt påsklov då det är studiedag för oss på tisdagen så då är vi också lediga! :) Men som ni ser blir det lite grejjer att skriva om! :)
//Carro
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback