Lagjackor

Jag har inte hunnit visa riktiga bilder på jackorna vi har för allsvenskalaget i år. Planen var egentligen att skaffa marinblåa uhip jackor men då kvalitén inte riktigt hållit på dem valde vi att skaffa ett par andra lite billigare istället. 
Vi i själva laget fick välja själva och självklart valde vi rosa! Dessa är från hööks och kostar 499 om jag minns rätt, sen fick vi rabatt också.
Då kvalitén på jackorna inte är den allra bästa valde vi att inte brodera in hela loggan på ryggen då det kunde förstöra jackan istället men jag tycker det blev snyggt ändå. 
Ingen jacka har namn än men jag tror vi ska brodera in det också men egentligen spelar ju namnet ingen roll, de ä snygga i alla fall! 
/Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback