Godmorgon

Sitter just nu på tåget mot skolan och ska gå en ganska lugn dag fram till halv 3. 
Som Carro skrev har jag just nu inte så mycket att skriva om. Kiwi är väldigt uttråkad och har massa överenergi när vi är ute och går. Finns inte så mycket att skriva när det enda jag gör med henne är att rykta och vara ute och gå.
Supertråkigt att vi missar så pass mycket nu, 3 tävlingar går bort, 1 programridning och massa träningar, en lite speciell som skulle varit nu i helgen. 
Men men, vi är nog snabbt tillbaka igen, vilan är inte så superlång ändå. 
Jag ska försöka sätta mig ner och göra ordentliga inlägg men det finns inte så mycket att skriva om tyvärr. Jag ska nån dag här snart rida Queen igen också och då blir det inlägg om henne också men uppdateringen kommer ändå inte bli lika bra som innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback