Dagen

Idag åkte jag och jennie till ICA vid 11 och handla massa godis till påskäggsjakten och sen åkte vi till Veda och började förbereda allt. Delade upp godis och fixade rundan osv ;) Vid 14 kom alla barnen och sen runt 14:20 körde vi igång med rundan där de va olika lappar och gåtor som barnen skulle komma på och sen hitta godiset. Aktiviteten gick jättebra och alla barnen var nöjda!
 
Imorgon är det ju ingen skola så jag ska nog sova ut lite, sen under dagen kanske ta tag i bloggen ordentligt och fixa inlägg osv. Får se ifall jag har några ideer ;) Annars tror jag inte att jag ska göra så mycket annat :) 
Fortsätt att fråga i frågestunden! Glöm inte att vi svarar i VIDEO så ni får ju höra exakta svar osv.. Haha sjukt pinsamt men yolo typ ;)

//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback