Blev ingen ridning

Var felavbokat i pärmen så jag kunde inte rida igen idag. Men rider nästa måndag istället!
Nu på kvällen har jag tvättat mitt vita schabrak, vita lindorna och vita ridhandskarna. Bara för att typ, dem var rätt skitiga ;) har suttit och kollat på massa hemsidor till hästbutiker och tagit 91628181 screenshots på vad jag ska/vill köpa. På fredag ska kanske jag och mamma åka till hööks och stockholm ridsport och köpa lite grejjor, nu när jag är asrik... ;)

Imorgon blir det skola till 2 och sen lite senare åker jag till Veda och rider lektion. Hoppas på Cyklamen igen, annars Toy. Bloggar mer imorgon😘

Ser ni btw att jag lagt in instagram-bildspel i menyn??
/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback