2012

Hittade ett par riktigt dåliga bilder ifrån min tävlingdebut på Kiwi, en klubbtävling LC:1. Kan direkt säga att jag aldrig ridit så dåligt i hela mitt liv. Kiwi dog totalt och det hade jag ingen tanke på att hon ens kunde göra då det var tävlingsdebut och hon hade inte hunnit visa tendensen till dålig bjuding hemma än, här hade jag bara ägt henne i ca 2 veckor.
Men ritten var helt katastrof, vi fick ingen galopp på ena volten och resten av programmet var extremt långsamt det också, men vi lyckades ändå få ihop 62% och kom delad tvåa (av 4 haha) alla som startade verkade ha en riktigt dålig dag just då haha ;)
Några av de på bilden startade även LB så alla var inte med och startade i LC klassen.
Jag kommer inte heller att lägga upp de ridbilder jag har, dels för att det är usel kvalité + att det är så sjukt pinsamt haha, visar en av gruppbilderna istället!
/Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback