Fler inlägg

Ikväll har jag fixat massa med bilder och filmer som kommer publiceras under veckan :) 
Ska vara uppe ett litet tag till och göra lite inlägg på tidsinställt, sen sova, är skittrött efter dagen..
 
Imorgon är det måndag och då är det skola igen. Schemat är väl ganska chill, handledartid, matte, språk, idrott, slöjd och so. Efter skolan ska jag bara hem och chilla typ.. Hahahah. Kommer ett inlägg imorgon om hur veckan ser ut och sen kommer massa annat under hela veckan! :)
Bild från lägret i somras, saknar henne lite, inte ridit henne sen dess... Känns ärligt talat jättekonstigt. Förut red jag henne hela tiden och nu typ aldrig...



Kommentarer
Anonyyyym

Vilket program gör du headers i?
Kan du börja göra lite design tips "typ såhär laddar jag ner texter eller såhär smälter jag ihop bilder eller såhär gör jag det genomskinligt bakom texter".
Kan du göra ett inlägg om vad du har när du gör iordning häst för tävling?

2013-09-01 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback