Helgen

FREDAG: Går i skolan till halv 2. Lite senare på kvällen ska jag sen åka på Öppet Hus på Täby Enskilda. Håller på till typ 19:00 har jag för mig. Sen hem, packa inför lördag+söndag.
 
LÖRDAG: På morgonen vid halv 8 hämtar Hedda mig och så åker vi till Globen!! Ser hela showen på lördagen från morgon till kväll. Går på mässan och shoppar, har det bara allmänt jäkla asnajs!! Efter showen åker vi hem och sover hemma hos Hedda. 
 
SÖNDAG: Går upp rätt tidigt ändå tror jag. Sen åker vi till hästarna och har en liten fotodag! Vi ska rida båda hästarna tror jag. Sätter på dem en snygg outfit och tar massa massa bilder!! Hur najs som helst! Fixar allt i stallet och sen åker vi nog till Veda. Vi ska ha julshowsträning och då kommer även Jesper som är tekniker och kollar lite, bestämmer ljud och ljus osv. Träning sen och sen hem igen!
hahaha bild från i somras när jag, hanna, kajsa och killander skrittade en sväng i skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback