Fredag!

Idag åkte jag först till Täby C med Thuren och handlade lite till KM imorgon. Haha blev assvårt att ta sig hem bara för alla tågen blev inställda.. Men det löste sig, hahaha.

Sen vid 5 åkte jag till Kiwi. Fixade allt hö och mockade osv, gjorde henne sen klar så hon var klar när Hedda kom dit! Vi red en stund i ridhuset. Gjorde henne sen klar och åkte till Veda. Fixade med Pandora och nu är hon ren och fin till imorgon ;)

Imorgon är det som sagt tävling! Klubbmästerskap i dressyr. Jag ska tävla Pandora och jag skriver imorgon ett inlägg om vad som är min utklädnad ... ;) men tror och hoppas på att någon fotar och tar massa bilder! Är på Veda vid 9 iaf så blir inte jättebra update imorgon men jag ska försöka hinna skriva hela inlägget om hur det gick sen!
Är iaf ganska redo nu tror jag, nu bara kör vi! 
Startlistan imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback