20 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag tycker myror är skitäckligt och skriker rakt ut om en myra kryper på mig
2. Jag är konstant trött
3. Jag är rätt bra på Piano
4. Jag är nästan aldrig sjuk
5. Jag har två metalltrådar på insidan av mina tänder som kommer från när jag tog bort tandställningen förra året, och ska sitta där i 10 år (!!!!!!!!) för att tänderna inte ska åka tillbaka...
6. Jag har flyttat 8 gånger under hela mitt liv. 
7. Jag har en jättestark armmuskel på högerarmen men knappt någon på vänsterarmen
8. Jag är mörkrädd HAHA
9. Jag älskar tomat och gul paprika
10. Jag kan inte äta mjukt bröd på morgonen när jag ska till exempel tävla
11. Jag får alltid jättestora myggbett på sommaren
12. Jag älskar Oboy
13. Jag hade svart hår när jag föddes
14. Jag klarar knappt att se på skräckfilm, skitläskigt
15. Jag fryser nästan aldrig
16. Jag kan inte äta riktigt tjocka muffins utan att må jätteilla
17. Jag tappar bort mina nycklar varje dag
18. Jag har 1 helsyskon, 2 halvsyskon och sen 4 "extrasyskon"
19. Om någon jacka, halsduk eller någonting nuddar min hals känns det som att jag stryps hahah.
20. Jag har ingen fanstasi till blogginlägg
KOLLA VAD LÄNGESEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG OCH TROCADERO HAHAH OMG när fasen red jag honom senast?? Miniponnyn :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback