20 days

Snor denna av Hedda.. Hahah har gjort en miljon sånna här men tror aldrig jag gjort klart dem.. Sämst.. Men ska försöka få ett inlägg om dagen iaf.. Kommer säkert inte kunna det men ska försöka iaf.. Hahah, ska göra klart den iaf!!
 
Dag 01 - Mina finaste hästminnen
Dag 02 - Detta gör mig arg
Dag 03 - Något jag är orolig för
Dag 04 - Den här bilden får mig att skratta
Dag 05 - Den här bilden får mig att gråta
Dag 06 - En dag du aldrig glömmer
Dag 07 - Bild på din favorithäst
Dag 08 - En bild på dig och din favorithäst för ett halvår sen och nu, hur har ni förändrats sen dess?
Dag 09 - En dålig vana
Dag 10 - Ridkläder jag vill ha
Dag 11 - Något jag vill ha just nu 
Dag 12 - De här bloggarna läser jag
Dag 13 - Så här ser mitt rum ut
Dag 14 - Bästa resan
Dag 15 - Såhär ser mitt stall ut
Dag 16 - Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 17 - Två saker jag längtar efter
Dag 18 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 19 - Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 20 - Fem bilder från minnen år
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback