09-En dålig vana

Alltså vet inte egentligen men en sak är väl att jag alltid försover mig.. Haha och det har ju blivit en vana eftersom jag gör det precis varje morgon. Har lärt mig att göra mig iordning inför ALLT på 15 minuter. Om klockan ringer 7 så stänger jag av den, sätter ett NYTT alarm på typ 30 minuter senare och vaknar då och tar det aslugnt?!
Ibland till och med sätter jag nytt alarm på typ skitkort tid. Tänker typ: Om 3 minuter måste jag gå upp så sover 4 minuter till. Somnar direkt.... Kanske inte är skitbra.. Men sover pisslite och är alltid lika trött på morgonen...
hahahahahaha random bild... Men typ sant..
Andra dåliga vanor är typ...
* Tappar alltid bort mina nycklar
* Somnar ofta med lampan tänd
 
kommer inte på mer hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback