04-Den här bilden får mig att skratta

Hahah, kunde inte välja en så blev 3 stycken xd
1. Bild från ridlägret i somras, HAHA hedda gör en 180 helt från ingenstans, Troca bara tvärvände!! Och Hanna som är asstabil, AHHAHAH alltså denna bild!!!
 
2. HAHAHA denna!! 2011 i april tror jag tävlade Hedda Tucke på Veda på en klubbtävling. Hahah LC:1, och Hedda kör galoppombyten på framridningen. HAHAHAHAHH nu skrattar man sjukt när man tänker på det! Hahah så jävla flum, skitroligt verkligen!
 
 3. Den här bilden är egentligen inget jag skrattar åt, men när jag ser bilden tänker jag från den dagen.. HHAHAH kaosaste NÅGONSIN! Det var helt KAOS hela dagen! HAhahah nu i efterhand skrattar jag så mycket så jag knappt kan andas. Läs inlägget om dagen HÄÄÄR: http://heddzor.blogg.se/2013/august/tavlingen-idag.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback