03-Något jag är orolig för

Egentligen vet jag inte så mycket jag är orolig över. Jag brukar inte gå runt och tänka på vad jag ska oroa mig över. Det jag oroade mig över var Elvis när han levde, att han inte skulle klara sig. Nu behöver jag inte gå och vara rädd för det längre, när jag vet att han har det bättre nu. Är inte orolig lixom, brukar inte tänka så mycket framåt utan mer dag för dag typ. Men vill ju självklart inte att något ska hända de närmsta...
Om det är NÅGOT jag är LIVRÄDD över, och ta inte detta 100000% seriöst, och tolka det inte fel... Men det är att jag skulle tappa min iphone så det får sprickor.. Jag har på riktigt drömt mardrömmar om det, hahahahahahahah. Har aldrig tappat min 4:a så den får sprickor. Har tappat den på mattan från 30 cm höjd lixom, men inget mer.. När jag gick i 5:an/6:an tappade min kompis min iPhone 3 i asfalten. Den fick 2 sprickor bara men jag började gråta, hahahhahahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback