Onsdag

Sry för dålig uppdatering men när jag kommit hem har jag varit astrött varje dag så har inte riktigt orkat blogga.

Iaf kan bara kort säga vad jag gör på dagarna, och jag har ju prao i 2 veckor nu på Veda. Jag och Helena håller på att skrubba rent golvet i sadelkammaren som tar skitlång tid så vi tar lite varje dag nu.

Jag har ridit några hästar åt magnus om man säger så. Idag red jag först Toy ganska länge och det gick skitbra typ. Han va superfin!

Sen red jag Muscot en stund. Han var hur fin som helst och så lugn och mjuk i allt. Han kunde ibland försöka dra iväg lite så fick göra många förhållningar men han va asfin!

Skriver om ridningen igår i ett annat inlägg och även om praoen igår.
/Carro

Ni får en bild på Toy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback