Prao vecka 2

Nu är det en till vecka kvar på praoen så ska vara 4 dagar till på Veda för prao.

Idag gick jobbet i stallet väldigt fort och vi fick mycket extra tid över några gånger. Under förmiddagen dock mådde jag asdåligt och det var SVINKALLT. Mina händer blev helt lila, jag typ kallsvettades och var helt yr så vilade en stund och drack 159 tusen liter vatten... Sen lite senare blev jag bättre igen så då kunde jag jobba igen.

Innan lunch red jag Muscot. Han var superfin och lugn. Ibland lite stark i högervarv men för det mesta var han lugn och mjuk.

Lunchen, haha vi åt tårta idag igen. Vi har ätit tårta tisdag, onsdag, torsdag, fredag och nu måndag igen. Hjälp. Hahhahahaahaha

Sen gick em rätt fort och när jag va klar åkte jag hem.
Här är en liten bild på muscot , haha
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback