Lördag

Hej!
Idag vid 11 hade vi i Usek ett kort möte där vi fixade inför rykttävlingen imorgon. Efter det var vi bjudna på en lunch med vrk's föräldragrupp. Jag var på lunchen ca 45 min för sen behövde jag gå upp till stallet och ha teori. Grupp 1 lärde sig att sadla och grupp 2,3 och 4 lärde sig att sitta upp och av ordentligt, eller iaf hur man gör det på ett rätt sätt. Jag hade en häst till varje "sitta upp teori" som jag först visade på hur man gjorde och sen fick barnen testa själva en gång. Det gick jättebra för alla!
 
Sen var jag kvar en liten stund på Veda och efter det åkte jag hem och var hemma till nu då. Lisa kom vid 9 och ska sova här också så ikväll har vi fixat en helt ny design då den gamla kändes så tråkig med massa snö nu när det börjar bli vår.. hahaha
 
Imorgon är det ponnycup dressyr borta på Tyresö och de som rider är jag, Lisa, Hanna och Hedda. Vi åker vid 14:15 och första start är 16:00. Har dock ingen som kan filma mig den här gången så vi får se om det blir någon film på ritten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback