Dagen

Efter skolan åkte jag med Carro till hennes 3 medryttarhästar eller vad man ska kalla det. Först så körde vi Fanny (med vagn). Det gick bra och hon är ju så j*kla stark. För er som inte vet är hon en ganska stor Tinker ;)

Efter det gjorde vi iordning Kingen och Billan och red de sen på ängen. Både Kingen och Billan är gamla travare.
Jag red först Billan. Det gick ganska bra ändå. Hon var ju ändå den man behövde kämpa lite med för att få henne att gå bra och det gick ju efter en liten stund. Hon har lite svårt med galoppen men hon kan iallafall galoppera både i höger och vänster nu. Hon var iaf bättre än förväntan och när hon väl hittade takten i traven gick det bra.

Sen bytte vi så jag red Kingen lite. Han var lite svårare och sparkade lite bakut när man jobbade honom men jag red han i typ 10 minuter innan vi red tillbaka till stallet.

När allt va klart där åkte vi hem :)
/Carro

Här är lite bilder när jag rider Billan




Kommentarer
Caroline

Hon såh jätte bra ut!!

2013-03-29 @ 10:34:12 | http://wingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback