Outfits under lägret

Hahah, jag, hedda och hanna ska typ ha massa olika outfits på hästarna och oss själva under lägret i olika färger och vet redan vad jag ska ha typ.. Är ju typ roligt att mixa massa grejjer på hästen och jag har ritat lite hur de typ kanske kommer se ut xd
 
1. Marinblå - Vit
Schabrak: Vit
Lindor: Marinblå
Byxor: Mörkblå
Tröja: Vit
 
2. Brun - Vit
Schabrak: Vit
Lindor: Brun
Byxor: Brun
Tröja: Vit
 
3. Grå - Svart - Vit
 Schabrak: Vit
Lindor: Vit
Byxor: Grå
Tröja: Svart

4. Vit - Rosa - Grå
Schabrak: Vit
Lindor: Vit
Byxor: Ljusgrå
Tröja: Ljusrosa
 
5. Vit - Marinblå
 
Schabrak: Vit
Lindor: Vit
Byxor: Mörkblå
Tröja: Vit
Hahaha, de 5 kanske det blir. Vet inte alls vad ni andra tycker, ni kanske tror det blir skitfult men ska ändå testa.. Tror iaf 3:an och 2:an funkar.. resten vet jag inte men kommer nog ta bilder varje dag, typ "dagens outfit". Hahah fyfan va töntigt men kul ju...



Kommentarer
Sandra

Shit va fiiiina!!! :D <3 Allihopa!

2013-06-22 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback