Måndag

Igår red jag och Hedda ut på bonzai och kiwi i skogen. Vi skrittade mest och pratade och sen travade vi lite. Vi vände sen och red tillbaka och travade + galopperade på fältet. Bonzie var typ lite halvt galen.. Han fick massa massa mygg på ena benet så han drog ner huvudet och började backa skitfort samtidigt som hedda fattade galopp och red iväg... Hhaha sen märkte han att kiwi var jättelångt före så då reste han sig typ lite in i galoppen och drog sen efter kiwi, HAHAHAHAH. Tappade ett skydd på vägen så vi fick rida tillbaka och hämta det.

Idag ska jag på moppekurs typ hela dagen.. Jättesegt.. Slutar kl 16 och då ska jag helt jävla själv åka hem. Från globen någonstans?! ALLTSÅ jag hittar inte ens i Vallentuna så ingen chans att jag hittar tillbaka.. Kommer sova i globen inatt...
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback