Torsdag

Hej! Haha lite bråttom nu.. Ligger i sängen med sovtröja och datan på och tora kommer om en halvtimme.. Mitt rum ser inte heller så bra ut så måste skynda satan att hinna klart innan hon kommer.. hahhahahahaha..
Har typ bara varit hemma och chillat senaste dagarna.. Igår pluggade jag moppe till typ halv 12 och sen gick jag och la mig..
 
På söndag eller måndag (tror jag) åker jag ut med båten i nästan en vecka. Kommer nog vara väldigt dålig täckning men ska kanske göra lite tidsinställt och så.. Aja, vi hörs.



Kommentarer
Vickan

Vem red Ludde på lägret?

Svar: Hanna red honom de 3 första dagarna sen gick han inte mer. Tappade typ en sko
ponnyboken.blogg.se

2013-07-04 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback