Tisdag!

Hej! Igår blev det jättemycket bilder, hahahaha. Idag har jag bara chillat och ska plugga för sista gången innan provet. Skriver moppeprovet imorgon och det känns ganska bra ändå, men är skiträdd att faila...

På torsdag ska jag till pappas jobbarkompis dotter som har egen häst. Känner henne inte än men det blir nog kul ändå!

På fredag eller lördag, inte bestämt vilken dag än ska jag följa med Carro till hennes medryttarhästar och rida lite där, hahah senast jag red dem var faktiskt samma dag som jag fick min JW hjälm, i mars typ. Det blir superkul iaf och hoppas på både filmer och bilder då!

Nästa vecka någon dag ska jag nog träffa Hedda och rida Bonzai en sista gång innan han åker... Så jävla sorligt. Tycker typ om honom, fina älgen. Hedda kanske också vill rida Bonzie då, men vi rider typ ut på Bonzai och Kiwi, pysslar med hästarna och fotar massa fina bilder!
/Carro

Bilder på mig och Billan (carros medryttarhäst) senast jag red henne :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback