Igår

 Igår så var jag och Hedda i stallet i 6,5 timmar.. Omg men tog sjukt lång tid.. Ta in hästarna, knoppa, linda, gå till ängen, fota, rida, gå tillbaka och en ny häst. Tog aslång tid men vi hade jättemysigt och tog massa fina bilder!
Först tog vi ut Bonzai och han blev jättejättefin! Först red hedda och jag tog masssa bilder och sen bytte vi så jag red. Hahhaa vi red ju barbacka och det enda vi försökte var typ att hålla oss kvar HAHAH höll på riktigt på att ramla av när jag galopperade! Hahaha men det var iaf kul. Sista gången jag red Bonzai tyvärr, skittråkigt men vi avslutade roligt iaf.
 
Sen fixade vi Kiwi och gick ut på fältet med henne också. Först red hedda och sen red jag. Kiwi var sjukt fin för både hedda och mig! Vi travade på fältet och red bara lite lätt, galopperade sen lite och sen gick vi tillbaka.
Lägger upp bilder från igår i två egna inlägg för varje häst men ni får två huvudbilder på hestarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback