Tisdag

Hej, jag precis vaknat och ska gå ner och äta snart. Skulle först skickat en grej till mammas mail så kunde lika gärna göra ett inlägg kände jag, hahaha.
 
Idag ska jag vara hemma hela dagen fram till 17:00 ungefär. Måste RÅplugga hela dagen vilket jag inte alls kommer lyckas med när det gäller SO och nån j*vla AMERIKANSKA REVOLUTIONEN?! Asså vafan, varför ens?
Har prov imorgon första dagen i skolan och jag har inte pluggat EN ENDA GÅNG. Duktigt..
Aa, men vi hörs kanske under dagen då. ikväll äre ridning och jag är jättetaggaaad!



Kommentarer
Caroline

Haha, har samma prov imorgon, första lektionen -.-' Ibland älskar man skolan, right? ;)

2013-01-08 @ 13:18:49 | http://wingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback