Söndag

Hej!
Idag vaknade vi hos hedda typ halv 12.. Jag och Hedda åkte sen till Torsholma och red på uteritt på Bonzai och Kiwi. Vi travade rätt mycket och körde några galoppsträckor som var skitkul! Hahaha Kiwi flippade och Bonzai blev typ rädd för Kiwi ibland.. Haha var iallafall askul!

Efter uteritten red jag Rendes lite i ridhuset som jag ev. kanske ska börja rida nu. Ska tillbaka på onsdag igen och rida henne.

Vi åkte sen till hedda igen och chillade tills jag åkte hem. Btw, det var ju ponnycup hoppning på Veda idag och VI VANN IGEN!!!! Asså vi har vunnit 3 HOPPMATCHER hittils den här säsongen!! Så jävla grymt!
/Carro

Två bilder från förra gången vi var ute med hästarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback