Ridningen!

Godmorgon, tänkte skriva lite snabbt om ridningen innan jag måste gå upp.

Hade Caramelle och vi red då dressyr! Vi fortsatte med det vi gjorde förra gången, skänkelvikningar på långsidorna och sen flytta ut baken i varje hörn.

Jo men det gick bra! Traven gick inte lika bra som förra gången men det gick fortf bra, började få till galoppen lite den här gången, visst det kanske bara var några steg men det är jag nöjd med!

Idag ska jag inte gå till skolan, idag drar alla castings inför mode veckan igång och det håller på hela dagen så kommer inte hinna till skolan.. Kan även därför bli svårt att uppdatera idag men jag kan försöka! Kan även meddela att jag fick jobbet som jag gick casting för i torsdags! :)

/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback