Ponnycupen 6/1-2013

Idag var det ponnycup-hoppning på Veda och laget var i startordning:
Adam Aspheim - Chicco
Ida Borg - Plopp 
Vilma Halvarsson - Käck
Sofia Thurén - Humla
Caroline Davidsson - Twist
Johanna Lundström - Dumle
 
Jag fick ju hoppa in lite snabbt i hoppningen den här gången med Twist, haha men det var inget jag tvekade för ;) Imorse var vi på Veda halv 9 och började bygga bana, sen fixade vi hästarna och gick sen ner och började rida fram. Vi travade fram dem och kände på galoppen i båda varven, sen gick vi in på banan och började hoppa fram på några hinder.
Efter det startade vi.
 
För mig gick det skitbra, Twist hoppade jättebra och allt flöt på. Hon gjorde bra byten och tvekade ingenting på det som kunde vara lite tittigt. Jag kom bara in lite tight på något hinder eller så men hon klarade det bra ändå, fina tjejen ♥ Blev felfri och är jättenöjd! Det här var faktiskt hennes första Ponnycup också!
 
Resten av laget gick det också bra för, vi fick bara en vägran men vi vann matchen!
här är film från min ritt!



Kommentarer
Kristina

Bra jobbat Carro!

2013-01-06 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback