Dressyrspecialen!

hej, igår var det dressyrspecial och jag hade Ludde!
Lektionen gick väl inte speciellt bra men det var mysigt att rida honom! Vi red för Malin Isaksson och vi red mycket skänkelvikningar, sen red vi även öppna och övade på galoppfattningar. Hahah, Ludde har ju varit lite rädd av sig på senaste tiden men den här lektionen var han helt lugn, tills jag skulle ställa upp. Jag är vid hörnan och precis när jag vänder upp så kastar han sig åt sidan och jag hamnar och hänger på ena sidan, så jag släppte så att han inte skulle få panik av mig hängandes på sidan, men jag landade på fötter och allt gick bra! Det roliga var att bara några dagar innan så pratade jag om att jag inte hade ramlat av på hur länge som helst!



Kommentarer
Jennie ! ✌

Tårta!!!!!!

2013-01-26 @ 13:45:59 | http://nattstad.se/JNoreskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback