RSC hittils

Hoppningen:
Första "deltävlingen" var på Jane. Hon var skitduktig och hoppade allt asbra. Dock var jag så klantig att jag missade en viktig omhoppningssväng så var tvungen att rida runt typ halva ridhuset innan jag kunde vända tillbaka. Dock skilde det endast 4 sek från mig och vinnaren som hann med den korta svängen så jag gjorde en stor miss den tävlingen...
 
Andra tävlingen gjorde jag tävlingsdebut på Twist, och det var faktiskt bara den 4:e gången jag red henne. Hon var iaf skitfin, hoppade allt och jag var asnöjd. Fick rätt bra stilpoäng och kom 2:a.
fr.v: Twist, Jane
 
Dressyren:
Första deltävlingen var på Plopp. Han va dock jättejobbig. Han drog ner huvudet, bak med öronen och sparkade rakt ut flera gånger under programet och det gick inte alls bra.
 
Andra tävligen kunde jag tyvärr inte vara med på eftersom jag var i Thailand den veckan.
bild från finalen på Plopp. Gick ju då en aning bättre den gången, Hahahha

Nu är det 2 hoppningar och 2 dressyrer kvar. Vill ju ha Twist i både hoppning och dressyren eftersom hon är den enda jag rider nu och det går ganska bra på henne. Är iaf astaggad på att tävla!!!
hahahha här är jag 2010 på min första ponnycup borta på gustavsberg...
 
Februari 2012- Ponnycup på Skånsta
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback