Dressyrspecialen

Igår var det dressyrspecial och jag hade Robban! 
Vi red samma övning som i tisdags samt en liten galopp övning mot slutet. Tog på mig västen den här gången ifall han skulle hålla på som förra gången så kändes det säkrast om jag skulle åka av. Hade sporrar den här gången så då behövde jag inte sitta så mycket med spöt och då var han lugnare men han höll fortfarande på att sparka och hålla på.
Det jag bättre än förra gången jag red honom men ändå inte bra. Eftersom det gick så bra när jag hade honom på lägret så tror jag att det blir så att jag blir inte nöjd tills det går lika bra. Försöker tänka på de små stunderna då jag fick till några steg bra och tänka bort det andra. Jag hoppas jag får fortsätta med honom, vill ju hitta tillbaka till det som jag fick till på lägret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback