Tävlingspärm

Jag har haft en pärm där jag samlar alla mina dressyrprotokoll, hoppprotokoll och massa ponnycupsbilder osv. Den är dock rätt sliten nu så jag tror att jag ska göra en liten makeover på den, hahaha.
 
* Ska först köpa en ny pärm. Ganska stor pärm i bra material med plastficka på framsidan och på "kantsidan".
*Sen sortera upp alla protokoll efter varje häst, alltså kommer alla papper på tex tävlingar med Twist på rad, och därefter kommer kanske alla tävlingar på Pandora eller på Ludde eller vem som helst. 
 
*Ska göra samma med hoppningen. Vissa protokoll behövs plastas in då de är lite trasiga..
 
*Sen ska jag nog bara skriva ut bilder från lite tävlingar, mest för skojjs skull.
 
Tycker det är ganska smart ändå att samla alla papper i en pärm. Gjorde pärmen för typ 1 år sen och innan dess låg alla bara i en låda... Har faktiskt tappat bort typ 3-4 protokoll vilket ändå är lite tråkigt eftersom man ibland vill se tillbaka..
Hahah här är lite bilder från pärmen som den ser ut just nu. Asful men gjorde den som sagt för mer än 1 år sen och ja jag skrev jättefult :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback