Snart tävling igen!!

ALLTSÅ förstår ni ens hur taggad jag är på att tävla?! Skittaggad verkligen!
Nästa veckan på söndag är det Ridskolecup i hoppning och det blir såå himla kul att tävla igen. Senaste hopptävlingen gick rätt bra typ ;) Twist va ju asduktig och aa, vi vann. 
Jag kör ett år till på ponny faktiskt. Tävlar ju ändå ponnycupen så är väl bra att tävla ponny då också men jag vill även tävla ponny för att det är så kul!
Jag får ju satsa på de större ponnysarna eftersom jag är så lång.. Men de jag rider och tävlar är ju Twist, Pandora, Ludde. Kanske får ta Käck någon gång om de andra är tagna och haha Malin satte ju mig på Plopp för bara någon månad sen när vi tränade inför ponnycupen så några ponnys har jag iaf att välja på ;)
 
Är iaf astaggad och hoppas verkligen att jag har lite tur i år.. Bra nummer på lottning, haha att ingen tar den hästen jag vill ha (haha), och sen självklart att jag presterar bra på banan. Men det ska mest bli kul att tävla igen!
 
Bjuder på en video från en ridskolecup i hoppning på Jane, för exakt ett år sen. Haha fatta hur mycket jag växt på ett år från att ha kunnat rida C-ponny till att typ vara lagom på häst...



Kommentarer
Anonym

Jag tror datumet är flyttat en vecka fram!!

2013-08-23 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback